Monday, October 22, 2012

Kayit Gunlugu 03

Cenk Erdogan ile gitar kaydedecegiz...

Butun bir hafta hastaliktan kafayi kaldiramadim. Benim bunye boyle. Ekim dedin mi zaten dagilir. Herkes grip olur, benimki iner gogsume, antibiyotik almadan o yataktan kalkilamaz! Pazartesi ogleden sonra bogaz agrisi ile baslayan grip durumu acilen atesli hastalik oldu. Dersler iptal! Hayat durdu. Kayit da yerinde saydi tabii. Carsamba gunu Acil'de serumlar, ilaclar aksam konseri calabildim Alt'ta ama kayit icin Sali demistik olamadi. Persembe gece? Hala olacak gibi degil. Pazar'a kalsin dedik. Iyi ki de demisiz.


Cenk'in kendi mekaninda calarken fotografi yokmus. 
Demi misafir olamadi! :)
Bugun ogleden sonra heyecanla Cenk'in Uskudar'daki studyosuna gittim. Orada kaydedelim dedik rahat rahat. Hic bir sey tasimak gerekmesin. Cenk Demirhan da gelecek dedi. Ooo yasasin, dis kulak! Parcalarin kayitlari elimde, aldim Besiktas'tan simitciden bir catal, bindim motora, gunes ve guzel hava esliginde mis gibi vardim Uskudar'a. Cenk'in studyosu ufak ama cok kullanisli. Icini de cok zevkli dosemis. Ev gibi. Rahat. Hele babasindan kalma bir antika kapi asili duvarinda, gercekten cok guzel! Gittigimde Demirhan benden once gelmisti bile :) Kahveler icildi, muhabbet... Haydi dedik baslayalim.



Ilk olarak hepimizin favori parcasi ile basladik kayida. En cok orasina burasina gitar calinmasi gereken parca. Mis gibi oldu sonuc. Protools kumanda da Demirhan vardi. Ben rahat ettim keyfini cikardim heyecanimin. Keske bu korkunc hasta sesimle pilot vokal soylemek zorunda kalmasaydim ama. Komik oldu, sadece 5 nota soyleyebilince! Her sey iyi gidince, keyiflendik.

Protools kumandani! :)
Sonra zordan kolaya kayitlar devam etti. Cenk'in calmadigi gitar kalmadi evde galiba :) Demirhan gidince Protools kumandani ben oldum. Kayitlari ben yaptim, Cenk caldi. Cok eglenceliydi. Insan kendi muziklerini biliyor olunca kolay oluyormus mudahale etmek tabii kayitlara. Projede bir kayit yapmamisligim vardi. Onu da yapmis oldum. Parcanin tekine cok tatli bir solo caldi Cenk. Mutluluk.

ZEYNO!
Arada Pizza yendi tabii mecburen. Arkasindan en onemli misafirimiz geldi. Beklenen misafir, Cenk ve Muruvvet'in kizlari Zeyno. Bibi ablaya geldim diye girdi iceri! Adimizda Bibi kaldi kafasinda Zeyno'nun artik ne yapalim. Hastasiyim kendisinin gercekten!!!

Sonra kayitlari bitirdik ve Cenk baska bir kayida dogru yola cikti gece gece. Beni de karsiya birakti. Yagmur yagdi yagacak bir hal var. Simsekler cakiyor, gok gurultuleri... Evin onunde taksiden indigimde saganak yagmur basladi. Cok guzel bir histi.

Eve gelirken yolda Cenk 'kayitlarin oldugu Harddisc'ini aldin mi sen?' dedi? Cantama bile bakmadim. Cevap belli. Bir Selen klasigi...



Kayitlar orada kaldi :)



No comments: