Friday, August 12, 2011

Hiclige Yolculuk!

Daniele Camarda 'Journey into nothingness' parcamdan bir kisim paylasmis soundcloud'da megerse bir ay kadar olmus. Beni etiketlememis oldugu icin farkina bile varmamistim. Dun Aydin (Dorsay) soyledi sagolsun. Insanin her seyin farkinda bir menajeri olmasi ne guzel bir sey(mis). Ben de sagda solda paylasiyorum. Aslinda ornek buyuk. 10 dakika filan ama parcayi cok daha uzun calmisiz. Calmisiz da calmisiz. Herhalde album olur bu kayitlar. Video kayitlari da var bu konserin. Daha henuz bakmaya firsatim olmadi. Oldugunda oturup bir karar vermek gerekecek Audio mu yayinlamali bu kayitlari yoksa canli konser dvd'si mi? Ama muhakkak yayinlamali. Orasi kesin.

11 Subat 2011. Borusan Muzik Evi'nde Selen Gulun Trio...

Iste size boyle bir 'Journey into nothingness'.

No comments: