Thursday, January 6, 2011

Ocak'ta neler olacak?

Bu senenin ilk konserini çaldım bile! 3 Ocak'ta Nublu'da Demirhan Baylan Bas'ta ve Ekin Cengizkan Davul'da. Öncesinde Ali Somay'in projesi vardı. Bir sürü Bilgi Muzik'ten müzisyen sahnede sağda solda... Biz sound check yapmadık. Onlar rahat rahat hazırlansınlar diye düşündüm. Bizim sahne sesimiz bir felaketti ama onların konserinde ses güzeldi. Bir şekilde benim için daha önemliydi onların rahat etmesi sahnede. Hocaysan her daim hocasın işte.

İkinci konser 13 Ocak, perşembe Jazz @ Cezayir'de. Cezayir çok tatlı bir mekan. Eskiden çok giderdim. Galatasaray Lisesi'nin tam arkasında kalıyor. Otopark problemi de yok. İlk defa o gece sahnede yeni Nord Stage'imi kullanayım diyorum ama bakalım olabilecek mi? Hala elimde çok ciddi ağrılar var. O gece Nublu'da çaldıktan sonra iki gün bileğimde tanımlayamadığım ağrılar oldu. Herkes yapma diyor aslında sanırım bir bildikleri var. Belki bir süre daha çalmamak lazım.

Bilgi Üniversitesi'nde dersler bitti. Final dönemi başladı. Sınav yapıp kağıt okuyorum. Rutin. Bir süre sonra o da bitecek. Kalacağım kendi kendime, kendi işlerimle diye umuyorum. Ara tatilinde insan o kadar çok şey yapmak istiyor ki, dinlenmek "kendim için bir şey yapmam lazım" diyerekten bir gerekliliğe dönüşüyor. Şimdiye kadar kendimi dinlendiremedim bu dönem aralarında. Acaba bu sefer becerebilecek miyim?

21 Ocak'ta Ceylan'ın Cadı Avı projesi Nublu sahnesinde olacak. Bir aksilik olmaz ise bir sürü "bayan" müzisyen [ :) ] sahnede olacağız. Bekleriz!

Bu aralar biraz kafam karışık. Genellikle değilmiş gibi yazınca komik oldu, ama aslında şöyle karışık, yapmam gerekenlerle pek duygusal bağım yok. Yani bir sürü proje var önümde ama çok azı için heyecanlandığım söylenebilir. Bu durum çok alışık olduğum bir durum değil. Yaratıcı enerjiyi depoluyormuşum gibi geliyor, ileride bir dönemde kullanmak üzere. Yine hedefler var tabii, beklemeler... beklemeler...

Bu arada 123'ün yeni albümünün (Arve) orkestra aranjmanları bekler beni. Konser Mayıs'ta. 12 Parça var aranjmanını yapmam gereken. Artık başlamalı. Son dakikada yapılacak bir iş değil. TRT Caz Orkestrası + TRT Gençlik Korosu 2 sene önce onların siparişi ile yazdığım "Sakin" adlı müziğimi çalışıyor. Yakında kaydedecekler. Merak içindeyim, provalarına gideceğim, sanırım Şubat'ta performans.

Umarım Ocak bir sürü kitap okuyarak, sakin sakin, iyileşmeye çalışarak, film seyrederek (Mary & Max :) geçer. Zira sevgili dostum Kim Cascone'un bana dün yolladığı e-postasında yazdığı gibi:"... taking good care of your body is rule #1
healing takes time
can't argue with science
take time to read, think and eat well".

Bazen başkalarının dediklerini de dinlemek lazım Selen!






No comments: