Thursday, April 22, 2010

Şehir hayatının geri zekalıları

1) Dün gece akşam beş sularında arabamı bıraktığım yerde önümde ve arkamdaki arabaların akşamın ilerleyen saatlerinde yer değiştirmesi sebebiyle açılan alan yüzünden, sonradan sonraya gelip benim kötü park ettiğime karar veren ve bu sebepten arabamın sileceklerini kaldırarak beni protesto edebileceğini düşünen egosu şişik geri zekalı.

2) Bunlarla uğraşmak yerine en iyisi otoparka park edeyim diye karar verdiğinde arabanın arkasına park ederek arabanı kitleyen ve sabahın köründe turneye çıkmana bu sebeple engel olup uçağını, feribotu kaçırmana sebep olan çeşit geri zekalı.


3) Yorgun argın taksiye bindiğinde sırf arabasına bindin diye sorunlarını, abuk sabuk fikirlerini, çoluğunun çocuğunun, kaynının, eniştesinin hikayesini dinlemek zorunda olduğunu düşünen bencil geri zekalı.


4) Taksiye bindiğinde aynasını ayarlayıp seni dikizlemeye hakkı olduğunu düşünen, parayı alırken arkasına dönerek eline dokunan, bundan fiziksel bir çıkarı olabileceğini düşünen sapık geri zekalı.


5) Sırada durmayan, duramayan, rahatsız, kendi işinin seninkinden acil olduğunu düşünen (emin olan) nevrotik geri zekalı.

6) Toplu taşıma araçlarında, sinemada, konserde bağırarak konuşan, konuştuğunun niyeyse herkes tarafından ciddiye alınacağını düşünen ciddi geri zekalı.


7) Sokağa yediği portakalın muzun kabuğunu atan, arabasının küllüğünü boşaltan, içtiği suyun meşrubatın şişesini fırlatan düşüncesiz geri zekalı.


8) Sokakta, toplu taşıma araçlarında cep telefonundan bağırarak özel hayatını konuşan, avaz avaz kavga eden şuursuz geri zekalı.

9) Sigara içtiği için içmeyenleri, içmediği için içenleri rahatsız eden empati yoksunu geri zekalı.


10) Ben yoruldum siz devam edin...

1 comment:

ÇOBAN YILDIZI said...

Bu kadarı bile benim içimi rahatlattı.

Ama ben de bir tane ekleyeyim:

Tüm arabalar sağ şeritte konvoydayken sol şeritten ya da güvenlik şeridinden sıyrılıp öne geçmeye çalışan fırsatçı,bencil,beyinsiz geri zekalılar.

Ohhh şimdi daha da rahatladım :))